Wednesday, May 27, 2015

Pre Screening Fast & Furios 7, Dibawakan Khas Oleh Ambi Pur!





Laju & Garang 7! haha direct translation sangat... gagal sungguh haha.. hallu hallu hallu! lama tak update blog...maaflah, iols kan retis..jadi busy lah *perasan.

Okay, berbalik pada cerita asal, siapa kat sini dah tengok semua siri filem Fast & Furious?  baru-baru ini, segerombolan bloggers (termasuk iols), media, dan ramai artis, telah dijemput untuk menyaksikan Fast & Furious 7 di One Utama.

Sebelum menonton, haruslah mendaftar dahulu sambil berposing dengan Skyline GTR yang diwangikan oleh haruman Ambi Pur Klip Premium Fresh Drift dan Turbo Fresh (Limited Edition). Haruman Ambi Pur keluaran khas untuk FF7 ini baunya sangat Maskulin! ianya mampu menghilangkan bau sehingga 60 hari. Terdapat juga Klip Mini Turbo Fresh, yang dapat menghilangkan bau yang kurang enak di dalam kereta sehingga 30 hari... see, Ambi Pur memberikan pilihan untuk pengguna. Tak nak yang 60 hari, 30 hari pun ada okay. 

Ahhhh.... Apa pun, iols sedih di penghujung filem FF7 ni, sebab Paul Walker :(  , kita bagi berpuluh-puluh bintang untuk filem FF7! yeayyyy!!! 

Apa pun, terima kasih Ambi Pur kerana menghilangkan bau yang kurang enak di dalam kereta iols :D





No comments:

Post a Comment